00:38 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر تعاون

افتتاح طرح های صنعتی در اردبیل
پایگاه خبری راد: با حضور معاون پارلمانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارم یک گوشتی آرتاجوجه سبلان افتتاح شد.
هینه زندگی به وقت کارگران
پایگاه خبری راد: آمار اشتغال تعاونی‌های بعد از انقلاب اسلامی، اصلاح لیست کالاهای وارداتی مرزنشینان، اعلام رقم دقیق سبد هزینه کارگران در هفته آینده،پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و توسعه فضای کسب و کار قالیبافان از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.
کسب و کار بافندگان فرش رونق می‌گیرد
پایگاه خبری راد: معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز ملی فرش ایران با هدف افزایش بهره‌وری و بهبود فضای کسب و کار صنعت فرش دستباف و واگذاری تصدی‌گری‌ها به اتحادیه فرش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رشد ۱۵۷ برابری آموزشگاهای آزاد فنی و حرفه‌ای بعد از انقلاب
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: عملکرد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب، از رشد ۱۱ برابری در بخش دولتی و رشد ۵۵ برابری در بخش غیر دولتی برخوردار بوده است.
 بسته‌های مهارتی متناسب با فضای کسب و کار تدوین می شوند
پایگاه خبری راد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دانشگاه پیام نور با امضای تفاهمنامه‌ای مشترک، مقدمات اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان پیام نور را با هدف تقویت شایستگی‌های شغلی و حرفه‌ای مورد نیاز بازار کار رقم زدند.
طرح های نیمه فعال در اولویت دریافت تسهیلات نیستند
پایگاه خبری راد: با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی، هم اکنون طرح‌های فعال در اولویت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند و سپس طرح‌های نیمه فعال و طرح‌های ایجادی در اولویت هستند.
واکنش‌ها به "مصوبه واریز کمک جبرانی" همچنان ادامه دارد
پایگاه خبری راد: افزایش جمعیت بیکاران، ادامه واکنش‌ها به مصوبه واریز کمک جبرانی دولت، عملی شدن یکی از وعده‌های شریعتمداری و اجرای طرح الگوی نوین اشتغال خانگی در ۹ استان، از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و اشتغال بود.
تکنولوژی با منافع عده‌ای تعارض دارد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکنولوژی با منافع عده‌ای تعارض دارد، گفت: بکارگیری مولفه‌های اقتصادی و فناوری در سیاست‌های توسعه تکنولوژی و ایجاد اکوسیستم توسعه نوآوری‌ها به تنهایی موثر نیست و باید در کنار آن نیز توجه به مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی را در اولویت قرار دهیم.
اقدام برای حل مشکل 98 هزار بنگاه صنعتی و تولیدی با پایان‌نامه‌های دانشجویی
پایگاه خبری راد: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت از انعقاد تفاهم‌نامه توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار با وزارت علوم خبر داد و گفت: طرح فوق به منظور ارتباط موثر دانشگاه و نیروی انسانی دانش‌محور با بنگاه‌های تولیدی و صنعتی تدوین شده و در راستای انجام تحقیقات تقاضامحور مورد حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
نمایندگان کارگری دست به دامان رییس‌جمهور شدند
پایگاه خبری راد: نامه نمایندگان کارگری به رییس جمهور، معرفی وزیر پیشنهادی کار در هفته آینده و سهم ۱۵درصدی تعاونی‌ها در عرضه محصولات پتروشیمی مهمترین عناوین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون در هفته جاری بود.
فارغ‌التحصیلان کدام رشته‌ها بیکارترند؟
پایگاه خبری راد: مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار در گزارشی اعلام کرده که نرخ بیکاری در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال قبل ۰.۶ درصد کاهش یافته است.
مهلت دو ماهه به بازنشستگان برای تحویل پست دولتی
پایگاه خبری راد: اصلاح و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص باقیمانده منابع طرح اشتغال روستایی و امضای تفاهم‌نامه افزایش اشتغال نیروهای انسانی تحصیلکرده از مهم‌ترین عناوین خبرهای این هفته حوزه اشتغال و تعاون بود.
مکاتبه برای پرداخت ۵۰ درصد دوم منابع اشتغال روستایی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون از مکاتبه با سازمان برنامه و صندوق توسعه ملی برای پرداخت ۵۰ درصد دوم منابع طرح اشتغال روستایی خبر داد و گفت: استان‌هایی که در بحث تسهیلات روستایی ضعیف عمل کنند، سهمشان به استان‌های قوی‌تر منتقل می‌شود.
چرا نقدینگی مردم صرف خرید سکه و ارز می‌شود؟
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون گفت: سه مشکل اساسی کشور در شرایط کنونی، تهدید شدید خارجی، تضعیف رابطه بین مردم و دولت و نبود همکاری‌های جمعی به خاطر افت سرمایه‌های اجتماعی است.
ثبت قراردادهای کارگران در ۳۲۰ دفتر پیشخوان
پایگاه خبری راد: معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعال شدن ۳۲۰ دفتر پیشخوان برای ثبت قراردادهای کارگران خبر داد و گفت: مذاکره برای فعال کردن تمام دفاتر پیشخوان در سطح تهران ادامه دارد.